Miera iela 105, Rīga, Tālr: 67304444, veikals@karoguveikals.lv



Preču atgriešanas kārtība

Distances Līgums

Distances līgums ir vienošanās, kas noslēgta starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, izmantojot elektroniskus komunikācijas līdzekļus, piemēram, internetu, telefonu vai elektronisko pastu. Šis līgums attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti mūsu interneta veikalā, bet neattiecas uz pirkumiem, kas veikti mūsu fiziskajās tirdzniecības vietās.

Distances Līguma Spēkā Stāšanās

Distances līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad patērētājs ir veicis pasūtījumu un saņēmis no mums apstiprinājumu par pasūtījumu caur elektronisko pastu.

Distances Līguma Izpildes Laiks

Mēs apņemamies izpildīt distances līguma noteikumus 15 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas. Ja pasūtītā prece nav pieejama, mēs par to nekavējoties informēsim patērētāju un, ja iespējams, piedāvāsim ekvivalentu preci.

Atteikuma Tiesības

Patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā vienpusēji atkāpties no distances līguma un atgriezt iegādāto preci, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

Atteikuma tiesības neattiecas, ja:

  • Prece nav oriģinālajā iepakojumā vai tās iepakojums ir bojāts.
  • Precei nav saglabāta sākotnējā kvalitāte.
  • Prece ir vizuāli bojāta.
  • Patērētājs nevar uzrādīt preci tās sākotnējā komplektācijā.
  • Prece ir tikusi lietota.

Preču Atgriešanas Procedūra

Lai atgrieztu preci:

  • Uzrādiet dokumentu, kas apstiprina pirkumu.
  • Iesniedziet rakstveida atteikumu un atgrieziet preci 14 kalendāro dienu laikā kopš tās saņemšanas.
  • Ja prece neatbilst distances līguma noteikumiem, aizpildiet prasījuma pieteikuma veidlapu un nododiet atgriežamo preci pilnā komplektā.

    Mēs apņemamies atgriezt samaksāto naudu 5 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas.

    Instrukcija par preču bezmaksas atgriešanu izmantojot Omniva:

    Lietotāja Profila Izveidošana un Pieslēgšanās:

     

    • Dodieties uz www.atgriesana.omniva.lv
    • Lai noformētu atgriešanu ātrāk un pārskatītu darījumu vēsturi, izveidojiet savu lietotāja profilu. Spiediet “Pievienoties” un aizpildiet visus prasītos laukus.

    Preču Atgriešanas Process:

     

    • Izvēlieties Karogu Veikalu.
    • Veikals piedāvā bezmaksas preču atgriešanu, jums par sūtījuma nosūtīšanu nekas netiks rēķināts.
    • Ja saņemtās preces nāk no dažādiem sūtījumiem, katru sūtījumu jānoformē atsevišķi.
    • Vienā pakomāta skapītī var ievietot tikai vienu sūtījumu

    Iepakošana un Marķēšana:

     

    • Iepakojiet sūtījumu rūpīgi un uzlīmējiet sūtījuma izsekošanas numuru uz iepakojuma.
    • Ieteicams pievienot preču atgriešanas aktu, ko saņemsit atgriešanas apstiprinājuma e-pastā.

    Sūtījuma Nododāšana Pakomātā:

     

    • Nogādājiet sūtījumu līdz tuvākajam Omniva pakomātam.
    • Ekrānā izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu” > “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”.
    • Izvēlieties „Ievadīt SMS saņemto kodu” un ievadiet sūtījuma numuru.
    • Uzlīmējiet adrešu karti uz sūtījuma un ievietojiet to atvērtajā skapītī.
    • Pārliecinieties, ka sūtījums ir pareizi iepakots atbilstoši Omniva iepakošanas noteikumiem. Papildu informāciju varat atrast Omniva mājaslapā.

    latviešu